Молитвы на каждый день недели-православные,архангелам!

Молитвы на каждый день
Молитвы на каждый день недели-православные,архангелам!

Православные молитвы на каждый день (понедельник) - Архангелу Михаилу

Великий архистратиже Божий, Михаиле, победитель демонов, победи и сокруши всех врагов моих видимых и невидимых. И умоли Господа Вседержителя, да спасет и сохранит меня Господь от всех скорбей и от всякой болезни, от смертоносной язвы и от напрасной смерти, о, великий архангеле Михаиле, ныне и присно и во веки веков. Аминь.


Православные молитвы на каждый день (вторник)-Архангелу Гавриилу

О, святый великий архангеле Гаврииле, Божию Престолу предстояй и озарением от Божественного света осиянный, ведением же непостижимых тайн о превечней премудрости Его просвещенный! Всеусердно молю тя, настави мя к покаянию от злых дел и ко утверждению в вере моей, укрепи и огради душу мою от искушений прельстительных, и умоли Создателя нашего о отпущении грехов моих. О, святый великий Гаврииле архангеле! Не презри мене грешнаго, молящегося тебе о помощи и заступлении твоем в веце сем и в будущем, но присно помощник мне явися, да непрестанно славлю Отца и Сына и Святого Духа державу и твое предстательство во веки веков. Аминь.

Православные молитвы на каждый день (среда)- Архангелу Рафаилу

О, святый великий архангеле Рафаиле, Престолу Божию предстояй! Ты, благодатию от всемогущаго врача душ и телес наших тебе данною, праведнаго мужа Тoвита от слепоты телесныя исцелил еси, и сына его Товию, спутешествуя ему, от злого духа сохранил еси. Всеусердно молю тя, буди мне путеводитель в жизни моей, сохрани от всех видимых и невидимых враг, исцели душевныя и телесныя болезни моя, управи жизнь мою к покаянию во гресех и ко творению добрых дел. О, святый великий Рафаиле архангеле! Услыши молящегося тебе и сподоби в здешней и будущей жизни благодарити и славити общаго Создателя нашего в бесконечные веки веков. Аминь!

Православные молитвы на каждый день (четверг)-Архангелу Уриилу

О, великий архистратиже Божий Урииле! Ты еси сияние огня Божественнаго и просветитель помраченных грехами: просвети ум мой, сердце мое, волю мою силою Святого Духа и настави мя на путь покаяния и умоли Господа Бога, да избавит мя от ада преисподнего и от всех врагов моих видимых и невидимых, всегда ныне и присно и во веки веков. Аминь.


Православные молитвы на каждый день (пятница)-Архангелу Селафиилу

О, великий архистратиже Божий Селафииле! Ты молиши Бога за людей верующих, умоли Его благоутробие за меня, грешную, да избавит меня Господь от всех бед и болезней и от напрасныя смерти и да сподобит меня Господь Царствия Небеснаго со всеми святыми во веки веков. Аминь.


Православные молитвы на каждый день (суббота)-Архангелу Иегудиилу

О, великий архистратиже Божий Иегудииле! Ты еси ревностный защитник славы Божией. Ты возбуждаешь прославлять Святую Троицу, пробуди и меня ленивого, славить Отца и Сына и Святого Духа и умоли Господа Вседержителя да созиждет во мне сердце чисто, и дух прав да обновит во утробе моей, и духом Владычним да утвердит меня покланятися Богу духом и истиною Отцу и Сыну и Святому Духу, ныне и присно и во веки веков. Аминь.


Православные молитвы на каждый день (Воскресение)- Архангелу Варахиилу

О, великий архистратиже Божий архангеле Варахииле! Предстоя Престолу Божию и оттоле принося благословение Божие в домы верных рабов Божиих, испроси у Господа Бога милосердия и благословения на домы наша, да благословит Господь Бог и нас от Сиона и от Горы Святыя Своея и умножит изобилие плодов земных и подаст нам здравие и спасение и во всем благое поспешение, на врагов победу и одоление и сохранит нас на многия лета, да единодушно славим Бога Отца и Сына и Святого Духа, ныне и присно и во веки веков. Аминь.

Молитвы на каждый день,православные молитвы на каждый день,молитвы на каждый день недели,молитвы архангелам на каждый день,молитвы ангелам на каждый день
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Магия молитвы - православные молитвы,
заговоры, псалмы, иконы святых
© 2008.